FAQ

Jak długo trwa realizacja zamówienia personalizowanego z grawerem?

Realizacja zamówienia personalizowanego z grawerem trwa zazwyczaj od 2-4 dni roboczych.

Czy usługa grawerowania jest dodatkowo płatna?

Usługa grawerunku laserowego przy każdym produkcie jest bezpłatna.

Czy można wygrawerować napis w innym języku niż polski?
Tak, istnieje możliwość wygrawerowania napisu w innym języku. W przypadku korzystania z alfabetu innego niż łaciński, prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłanego tekstu, ponieważ nie będziemy sprawdzali poprawności językowej i ortograficznej danego tekstu

Należy również wziąć pod uwagę, że limit znaków na danym elemencie może ulec zmianie. 

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Czy istnieje możliwość grawerunku na produkcie innej marki?

Nie, ze względu na brak znajomości specyfikacji produktów innych firm, nie podejmujemy się wykonania na nich grawerunków.

Czy po wykonaniu grawerunku jest możliwość zmiany lub usunięcia?

Nie, grawerunku nie można zmienić ani go usunąć.

Czy można zmienić treść grawerunku gdy zamówienie zostało złożone?

Ewentualna modyfikacja treści grawerunku uzależniona jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie. 

Zgłoszenie zmiany należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z działem obsługi klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:30 (tel. 509 509 107). 

Nie gwarantujemy możliwości zmiany jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji.

Czy mogę odesłać biżuterię do czyszczenia?

Tak, oferujemy usługę czyszczenia i polerownia biżuterii wykonanej w naszej pracowni. 

Biżuterię trzeba odesłać na adres: Pracownia Myclover, Żabi Kruk 14, 80-822, bądź osobiście. 

Usługa jest darmowa w większości przypadków. W celu ustalenia wszystkich szczegółów renowacji zapraszamy do kontaktu mailowego shop@myclover.pl

Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek.

Zwrot środków trwa do 5 dni roboczych.

 
Czy można zmienić sposób dostawy i formę płatności po złożeniu zamówienia? .

Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy ani formy płatności