Realizacja zamówienia personalizowanego z grawerem trwa zazwyczaj od 2-4 dni roboczych.
Usługa grawerunku laserowego przy każdym produkcie jest bezpłatna.
Należy również wziąć pod uwagę, że limit znaków na danym elemencie może ulec zmianie.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Nie, ze względu na brak znajomości specyfikacji produktów innych firm, nie podejmujemy się wykonania na nich grawerunków.
Nie, grawerunku nie można zmienić ani go usunąć.
Ewentualna modyfikacja treści grawerunku uzależniona jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie zmiany należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z działem obsługi klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:30 (tel. 509 509 107).
Nie gwarantujemy możliwości zmiany jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Tak, oferujemy usługę czyszczenia i polerownia biżuterii wykonanej w naszej pracowni.
Biżuterię trzeba odesłać na adres: Pracownia Myclover, Żabi Kruk 14, 80-822, bądź osobiście.
Usługa jest darmowa w większości przypadków. W celu ustalenia wszystkich szczegółów renowacji zapraszamy do kontaktu mailowego shop@myclover.pl
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek.
Zwrot środków trwa do 5 dni roboczych.
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy ani formy płatności